ABOUT LINKS TAG
about


She has anthropophobia. She has pistanthrophobia. She has polyhobia. She who has many phobia is me. The owner of this gloomy looking blog. Fourteen to be on 20th December. My life is as dull as you can imagine. I invite you to come and color my life. This is her second blog.

같은하늘아래서. 같은꿈을꾸는. 君ともう一度 笑えると信じているから. ♥ Always Keep The Faith

Breaking Dawn Part 2. // Friday, November 30, 2012
11:38 PM

HelloandAssalamualaikum!

Yesterday, me and my siblings went to Kepong Village Mall to spent some quality time together. My sister drove us there and we went to watch the movie. At first, my brother was really annoying cause he want to watch this cartoon movie. I can't remember the title but it has arcade in it. LOL. Okay.
Well, berdasarkan tahap kematangan Fifah, boleh je Fifah tengok movie tu but sambungan edisi movie Twilight which is one of my favourite movie dah keluar sambungan dia. Breaking Dawn Part 2. So, me and my brother end up argue infront of the counter and yeshhh, finally, dia angkat bendera putih 8D
Beli tiket and some food plus beverages then terus masuk panggung sebab waktu kitorang sampai tu memang dah start pon. 

Overall, lepas habis tengok tu, memang puas hati lah. But, yang kelakarnya baby Renesmee tu. Baby tu nampak macam computer. LOL. Okay. Memang best lah especially the part where they fight and then the evil side die but then rupanya haishh. Taknak bagitau. Takut nanti terspoilt kan korang =P Waktu diorang tengah lawan-lawan tu kitorang punya lah syok cakap 

Yeah! Cabut kepala dia! Bakar! Yes! That's my vampire! 

LOL. Okay. Kelakar? Tau dah =P Then habis tu, keluar jalan-jalan jap then balik.

Sekarang Fifah tengah menunggu parents yang dari tadi tak sampai kata nak balik kampung =='' Ada kenduri =D Sekarang memang musim kenduri pon =='' Fifah orang Johor. /angkat tangan yang tak berapa nak tinggi ni.
So, habiskan masa dengan menulis blog yang takda siapa baca ni /sobs. Pray for me and my family safety guys! May you have a great holiday =P Ouhh, dah bulan December =='' Taknak jadi tua. Nak kekal 12 tahun =D